Denne aspoň pohár mliečka, nebudeš viac za blbečka
03. 02. 2012 14:00 - Producenti mlieka ajeho fanúšikovia sa môžu tešiť. Nová štúdia totiž naznačuje, že mliečne výrobky prospievajú minimálne mozgu.
Osoby, ktoré mlieko, jogurty či syry konzumujú, majú totiž oveľa výkonnejší mozog, ktorý je schopný dlhšie pracovať. Pritom efekt sa dostavuje aj vtedy, keď si ľudia pridávajú mlieko ba do kávy. Osoby konzumujúce päťkrát až šesťkrát týždenne mliečne výrobky, majú oveľa výkonnejší mozog a lepšie výsledky v testoch pamäte ako tí, ktorí sa mlieku vyhýbajú úplne.
„Novo objavené priaznivé účinky na mozog sú jedným z ďalších dôvodov, prečo si denne dopriať nízkotučné mlieko alebo mliečne výrobky,“ tvrdia autori štúdie.
Autor:
Famous
Súvisiace články
| Diskusia k článku |
Čítať celú diskusiu |
Počet reakcií: 0 |
BIZNIS
PROMINENTI
ŽIVOTNÝ ŠTÝL
BIZNIS
PROMINENTI
ADAM GIRL
ŠPORT
Pre pripnutie stránky do panela úloh potiahnite ikonku ADAM.SK do neho.

































